Wesela
Co proponujemy?
Pakiet standardowy:
- 3h autorskiego programu animacyjnego
- opiekę 2 profesjonalnych animatorów w wybranych strojach
- sprzęt animacyjny i sportowy potrzebny do przeprowadzenia zabaw: chusty i maty animacyjne, gadżety do konkurencji, torów przeszkód- lina do przeciągania, worki do skakania, dziecięce szczudła, plansze do wielkoformatowych gier itp.
- „Pudełko Życzeń”, czyli prezent dla Młodej Pary przygotowane wspólnie z dziećmi oraz wszelkie materiały plastyczne do jego przygotowania
- pokaz wielkich baniek mydlanych + próby dzieciaków;)
- balonowy zwierzak dla każdego dziecka
- kącik maluszka- maty dla dzieci poniżej 2lat, zabawki, pluszaki, klocki, książeczki do zabawy z rodzicem
- dojazd na terenie Krakowa
Koszt: 700zł
Informacje dodatkowe:
Dodatkowa godzina animacji: 150zł
Dojazd poza Krakowem: 2zł/km liczone w jedną stronę
Dodatkowy animator (powyżej 20dzieci lub na życzenie)- 100zł/h
Przy rezerwacji powyżej 4h- rabaty i gratisy!
Dodatkowe możliwości:
- zamykanie w mydlanej bańce: 60zł
- facepainting- malowanie twarzy- 120zł
- standy fotograficzne: 20zł/szt/wypożyczenie na czas animacji
- mini-wata cukrowa: 40zł (do 15dzieci)
- wizyta chodzącej maskoty Scooby Doo
- balonowe dekoracje- słupy balonowe, balony z helem, balonowe ramki do zdjęć
- opieka nocna
- niania dla bobasa
Po więcej informacji i pełną ofertę zapraszamy do kontaktu mailowego.
Zestaw małego weselnika
Czasem, kiedy zamawiają Państwo wizytę animatorów np. na 3h – nie wszystkie dzieciaki „kończą imprezę” razem z nami. Przed nimi cała noc, a dorośli tylko by gadali i gadali. Żeby ich zająć, przygotowaliśmy specjalny pakiet małego weselnika, który zawiera:
- specjalnie przygotowaną książeczkę z weselnymi zadaniami – zawiera 9 stron ślubnych zagadek, wierszyków, kolorowanek i pomysłów na zabawy w trakcie wesela
- świecącą w ciemnościach bransoletkę, którą na pewno każdy dzieciak będzie chciał wypróbować na parkiecie lub w zabawie
- zestaw kredek do wypełnienia książeczki
- komplet naklejek – na pamiątkę lub do zabawy (pomysł na ich wykorzystanie- w komplecie 😉 – w wersji dla dziewczynek, chłopców lub uniwersalne – do wyboru
- malutkich, mydlanych baniek – na pewno znajdzie się wiele momentów do ich puszczania podczas wesela
- zgrabne opakowanie w formie koperty lub celofanowego woreczka
Koszt: 15zł/szt
To dla dzieciaków bardzo miła pamiątka 😉 Animatorki mogą rozdać zestawy dzieciom pod koniec wspólnych zabaw. Można też zakupić zestawy bez usług animacyjnych. To również dobra opcja na poprawiny!
Najczęściej zadawane pytania:
- Co z wyżywieniem dla animatorek?
Absolutnie odradzamy!!! Po co ponosić ogromne koszty za „talerzyk”, skoro wpadamy tylko na kilka godzin? Zwykle też zajmując się dzieciakami, przerwa na jedzenie zaburzy przebieg programu animacji i zwyczajnie utrudni nam pracę. Będzie nam bardzo miło, jeśli będziemy mieć możliwość zrobienia sobie herbaty czy poproszenia o szklaneczkę wody 😉
- Jak daleko dojeżdżacie?
Działamy na terenie Małopolski, jesteśmy z Krakowa. Przyjęliśmy, że dojeżdżamy maksymalnie 100km od Krakowa. Dojazd kalkulujemy licząc kilometry od Dworca Głównego 😉
- O której zaczynają się animacje?
To zależy od Państwa, jednak z doświadczenia doradzamy, by zacząć co najmniej 1,5h po planowanym obiedzie. Przykładowo: jeśli mają Państwo obiad na godz. 16:00, optymalną godziną rozpoczęcia animacji będzie 17:30 lub 18:00. Dzieciaki zdarzą na spokojnie zjeść, zaaklimatyzować się w sali, lekko przynudzać i wtedy chętniej dołączą do zabawy. Przyjeżdżamy zwykle ok. pół godziny przed godziną rozpoczęcia- tyle wystarcza na przygotowanie się do pracy.
- Ile miejsca potrzebujecie?
Oczywiście zależy to od ilości dzieci. Podczas wesel w sezonie letnim, korzystamy z możliwości wyjścia na zewnątrz, gdzie dzieciaki mogą bez przeszkód się wyszaleć, wybiegać i wykrzyczeć. Trzeba jednak wcześniej ustalić, gdzie będziemy się bawić po zachodzie słońca lub w przypadku (odpukać!) deszczu. Sale weselne czasami bezpłatnie udostępniają jakąś salę konferencyjną/wnękę/pokój, gdzie swobodnie możemy się bawić bez konieczności przekrzykiwania orkiestry. Jeśli nie ma takiej możliwości, damy radę w korytarzu/za parawanem/w kącie głównej sali.
- Kiedy rezerwować?
Zdecydowanie nie potrzebujemy tyle czasu ile domy weselne;) Dobrze jest wstępnie zarezerwować termin z początkiem roku w którym odbywa się wesele. Szczegóły dogadujemy zwykle 2-3 miesięce przed, kiedy znana jest liczba dzieci i szczegóły. Zdarza się, że ktoś zamawia animacje na tydzień przed- jeśli tylko mamy lukę w kalendarzu to czemu nie?!
Zachęcamy do zadawania pytań i podrzucania swoich pomysłów! Można dopytywać, zamieniać, a nawet wybrzydzać 😉
