Znajdź nas
fb fb fb mail

Wesela

Co proponujemy?

 

Pakiet standardowy:

Koszt: 700zł

 

Informacje dodatkowe:

Dodatkowa godzina animacji: 150zł
Dojazd poza Krakowem: 2zł/km liczone w jedną stronę
Dodatkowy animator (powyżej 25dzieci lub na życzenie)- 100zł/h
Przy rezerwacji powyżej 4h- rabaty i gratisy!

Dodatkowe możliwości:

 

Zestaw małego weselnika

Czasem, kiedy zamawiają Państwo wizytę animatorów np. na 3h – nie wszystkie dzieciaki „kończą imprezę” razem z nami. Przed nimi cała noc, a dorośli tylko by gadali i gadali. Żeby ich zająć, przygotowaliśmy specjalny pakiet małego weselnika, który zawiera:

Koszt: 14zł/szt

To dla dzieciaków bardzo miła pamiątka 😉 Animatorki mogą rozdać zestawy dzieciom pod koniec wspólnych zabaw. Można też zakupić zestawy bez usług animacyjnych. To również dobra opcja na poprawiny!

 

Najczęściej zadawane pytania:

Absolutnie odradzamy!!! Po co ponosić ogromne koszty za „talerzyk”, skoro wpadamy tylko  na kilka godzin? Zwykle też zajmując się dzieciakami, przerwa na jedzenie zaburzy przebieg programu animacji i zwyczajnie utrudni nam pracę. Będzie nam bardzo miło, jeśli będziemy mieć możliwość zrobienia sobie herbaty czy poproszenia o szklaneczkę wody 😉

Działamy na terenie Małopolski, jesteśmy z Krakowa. Przyjęliśmy, że dojeżdżamy maksymalnie 100km od Krakowa. Dojazd kalkulujemy licząc kilometry od Dworca Głównego 😉

To zależy od Państwa, jednak z doświadczenia doradzamy, by zacząć co najmniej 1,5h po planowanym obiedzie. Przykładowo: jeśli mają Państwo obiad na godz. 16:00, optymalną godziną rozpoczęcia animacji będzie 17:30 lub 18:00. Dzieciaki zdarzą na spokojnie zjeść, zaaklimatyzować się w sali, lekko przynudzać i wtedy chętniej dołączą do zabawy. Przyjeżdżamy zwykle ok. pół godziny przed godziną rozpoczęcia- tyle wystarcza na przygotowanie się do pracy.

Oczywiście zależy to od ilości dzieci. Podczas wesel w sezonie letnim, korzystamy z możliwości wyjścia na zewnątrz, gdzie dzieciaki mogą bez przeszkód się wyszaleć, wybiegać i wykrzyczeć. Trzeba jednak wcześniej ustalić, gdzie będziemy się bawić po zachodzie słońca lub w przypadku (odpukać!) deszczu. Sale weselne czasami bezpłatnie udostępniają jakąś salę konferencyjną/wnękę/pokój, gdzie swobodnie możemy się bawić bez konieczności przekrzykiwania orkiestry. Jeśli nie ma takiej możliwości, damy radę w korytarzu/za parawanem/w kącie głównej sali.

Zdecydowanie nie potrzebujemy tyle czasu ile domy weselne;) Dobrze jest wstępnie zarezerwować termin z początkiem roku w którym odbywa się wesele. Szczegóły dogadujemy zwykle 2-3 miesięce przed, kiedy znana jest liczba dzieci i szczegóły. Zdarza się, że ktoś zamawia animacje na tydzień przed- jeśli tylko mamy lukę w kalendarzu to czemu nie?!

 

Zachęcamy do zadawania pytań i podrzucania swoich pomysłów! Można dopytywać, zamieniać, a nawet wybrzydzać 😉